SCHOOL HOLIDAY :)

assalamualaikum :)

finally school out! cuti skola pon bermula. tapi tahun ni kan rasa cam sat sangat skola. pejam celik tgok2 dah habes skola. cepat betul kan masa ni berlalu. wey tahon depan aku dah nak spm? betoi ka? aku terasa cam baru smlm masok skola rendah darjah 1. haha :D

oke. cuti ni buat apa? memandangkan aku nak exam tahon dpan. exam paling hebat dalam hidup aku. opkoz SPM, dah besaq rupanya aku ni, hehe. so aku pegi tusyen addmath. addmath aku lemah. yela dari awai thon smpai ujung tahon tak pernahnya dpat credit. tapi tak besa lagi la fail :) hehe. dari minggu first cuti smpai minggu brape tah tusyen tu belangsung. suma 5 minggu kowt. so tak dpat la nak pegi mna2. nak skip syangg la. rugi. da bayar bnyak2 an tetiba tak p pulak. tu la aktiviti utama aku masa cuti. second aktiviti. teetttt* biarlah rahsia, hehe. sat g aku tulis abes la tiriss rahsia aku. kantoi. hehe. aktiviti lewn cam besa ja. aktiviti kat rumah la. tidoo, makan, tgok tb, men game, mesejj, :) hehe. cuti kali ni aku amat2 la hepy sbb ade orang yg buatkan aku hepy. tengs la kat orang tu sebab dah korbankan masa cuti dia untok aku . aku sayang dia. hehe. oke oke. dah dah. takat ni jea la kowt cita aku. enjoy read :)