mukabuku.

dulu myspace. skunk ney suma dowk tegila gilakan facebook pulok. myspace dah tak laku skunk. aku rasa dah bertahun aku tak penah dah unline myspace tu sejak bekenan gn facebook ni. hari tu bila tah dah lama aku saja saja la p unline myspace. kawan aku dowk ada 800 lebih. tgok2 dari rmai2 cmtu sowg ja kowt yg un9. ishh ishh ishhh. haha :D kesiann kan kat tom :( tom tu pengurus myspace.

aku dah ade fb ney since aku form 2 lagi. kira suma nak ikowtkan dah 2 tahun lebih la aku ada acc fb ne. bukan nak banggeeee an,masa aku mula2 wat fb ne. saja la aku nak tryy. bukannya serius pown. letak la DP aku yg comel. haha. aku ade la add dalam 10 orang cmtu. yela takan nak biar fren 0 jea an, pastu aku biaq lama tak un9. masa tu fb tak hot sgt. myspace dowk hot lagi. kira aku nie peneroka fb terawal la, hehee. prasaannn =_= ! yela masa aku buat tu kwan2 aku sowg pown tadak fb lagi. depa suma wat msa form3. aku ja msa form2, hehe. maklum la dpt pendidikan awal, hehe. cepat maju aku nie, hehe. dah lama aku biaqkan fb tu, last2 tegerak gak haty nak un9 tgok2 punya ramai yg add aku. hehe. n until now smakin ramai owg dowk add aku smpai nak cecah 3000 dah . tapi kan, kebanyakkan orang yg add aku just nak tambahkan fren dowank ja bagi ramai. seiyesly i dont like it. aku nak biarla yg add tu betul2 nak kenai gan aku. mybe depa add sebab aku ne comel kowt kan? haha. prasann ja :D last aku dah keluarkan statement kat about me tu. aku ckap 'klw takat nak add aku nak full kan fren hampa better tak pyah add la naa'. tapi aku rasa sekoq pon tak heran bila aku tulis benda tu. smakin ramai yg dowk add ada la. dah tu bukan rety nak tegur pown. aduyaiii. tego jea la. aku dah tulis kat situ. im not arrogant. that mean i really2 sure im not arrogant la. duhh duhhh. senang cite, DO ADD. DO TALK kan. hang pndai2 add. hang pndai2 nak tegur. klaw tak mo tegur bek tak pyah add. maybe pemalu kowt kan? klaw yg dowk tegur pon. jantan2 miang, 'hai, hello, nak bekenalan?' tak pham la aku. and aku dah ade relationship dah siap declaire lagi dalam fb. tu pown ada yg nak kacau lagi, haha. tak pham betoi la aku. lagi satu yg pelik. orang tu dy start add aku kan. pastu bila aku jumpak dy kat luaq. aku boley kenai dy tapi dy tak kenai aku pown. tah la aku tak rety nak describe bnda ney. bagi aku klaw dah tak kenai aku tu tak pyah la add. snang cita. semakkan fb aku ja. klaw orang tu kenai aku tapi aku tak kenai dy tak pe la gak dy nak add. at least dy kenai aku. dari yg kelam tataw pape tu.BEBAINYAAAA AKU =_=! klaw budak skola sndiri add pown no hal wlaupown aku tak knai depa mybe depa knai aku. aku kan popular. haha. takla, juzt joking oke oke :) ! ne ada budak tah dari skola mna p add aku. gilooo!! mna dpat fb aku tataw la. skunk ne biarla aku nak tggu fren aku cecah 3000 lebih dulu. pastu aku nak dlete yg mna takleh pkai tu. semak ja. aku nak update status pown rasa cm tak slamat. aku nak orang yg aku kenai n betoi2 aku knai ja yg ada dalam list fren fb aku. soryy la yg mana aku tepaksa remove tu. hampa add la org laen. kan rmai lagi kan kan kan manusia ne. untok keselamatan aku jugak. orang boley buat mcm2 skunk ne. sabotage. sangat pemess. tak maw la jady kat aku bnda ney. ade la before this, aku penah d ganggu oleh org yg gila sekss. eeeuwwww. saket aty dowhh. aku terus blockk depa. ade sowg tu smpai copy gmba aku bawak masok fb dy. ada bnyak gmba pompan lam fb dy temasok aku. pastu membe aku gtaw yg budak tu gilaa sekss. aku terus blockk dy. haaa tgok kan tak slamat klw fren gan orang yg tak d kenali.


oke oke. ini suma luahan hati aku jea. apa yg aku rasa sejak wat fb ne. suma owg mesti ada pandangan sndiri kan tehadap fb masing. ni pandangan aku. fb ne ade keburukan dy n ade kebaikan dy :) just kowank masing2 pndai2 la nak uruskan fb cmna ek. dan ade mcm2 ragam manusia kat fb ne. yg berkapel la. yg gedik la. yg prasan la and many more. hehe. tapi tu suma lumrah manusia. suma orang tak perfect kan. so just take care yourself oke :) and skunk ne budak tadika pown dah pndai mewn fb. fuhh. aku dulu nak on pc pown tak gety taw. hehe. maju sungguh kanak kanak zaman skunk kan :) klaw ade sape2 yg trasa tuh pasai ape yg aku post ne. im soo sory yaw. ini suma pandangan and luahan hati jea oke oke. hope understand :) n nak pesannn jangan la dowk wat bnda tak senonoh lam fb tu. dosa! dan berfikir dahulu 7 kali sebelum berbuat pape okehh.lastly, be a good fb user :) thank youu, bbyeee.


*sory la kalaw sesape yg tak larat nak bace tu.aku klaw skaly update mesty pnjang2 pnya. maklum la idea ne mencurah2. hehe :)