sungguh ku tak sangka.

alhamdulillah , syukur kepada ALLAH S.W.T ! pada 23 disember 2010 , tao tarikh apa ? result PMR keluaq ouhh . aku dpat tak bnyak pon , 7A jee , huhu . b apee ? b english , huwaaa . sdeyh jugak laa , tapi nak wat cmner . rezki aku takat tuh ajee , trimaa je la kan . pape pon , aku tetap bersyukur . tapi sungguh ku tak sangka dpt result sebaguih ini , bukan apaa . dalam klas im the queen of sleep , asyik tidoqq ja . tak kira la waktu pelajaran apa pon . cikgu selalu dok teguqq aku . tp aku tak penah amik peduli pon , agi aku tdoq ada la , hehe . dah la msa awai2 tahon , sebulan kodd aku tggal kls , sibuk dgan aktiviti koku , org aktif la katakan , hehee . bnyak bnda ak tetinggai , homework ntah ke mna , haishhh memg jemm ckit la tyme tu coz nak kena cover mcm2 , dah la aku dok ostel , nak kena urus mcm2 ar . result aku msa ujian2 bulanan gn mid year exam tak baguihh lgsong , hahaa . tup tup , bulan 8 aku terjatoh cinta , huahuaa . aku pon terkapel la . masa kapel tuh ngah exam trial , fuhh . tp ak bley skor gak uhh , dpt 6a 1b 1c . c huhu , english lagi . bila dah kapel ne , kena la tumpu kat pakwe , ye dak ? hehe . tuu loh , nak tumpu kat study g , pkwe g , kena la pndai bhagi msa , haha . sejak kapel , byangkan lagi 2 bulan nak exam , nfon 24 jam kt tgan jea . klw shary tak mcgg , tak sahhh . smbil stdy , smbil tuh mcgg . kowank rsa agak2 tumpu kat mna? haha . msty la mcgg an , hehee . owg selalu kta , klw nak kapel tgu lpas exam , takodd teganggu blajaqq nnty . tp ak men redah jaa , hehe . seiyes aku study tak hard pon . lam klas tak bagi tumpuan sgt , maen je lebih . dok kerap mcgg lagi , date lagi :) . dah la tusyen aku tak p pon sejak kluaq ostel . mlm nak exam tuh bwu dok tegedikk nak stdy . aku tido kul 12 , bgon kul 2 . pas tu , tak tdoqq dah . dok pulon stdy . bnyk bnda lagi aku xstdy tao , huhu . masa tu nyesal pon ada . haissh , lepas saja exam . aku juzt target 4A or 5A ja , aku tawakal ja , aku memg tak confident ley dpt good result sbb aku tao aku stdy tak hard pon . aku boley jawab suma tapi tak tao la betoi ke tidak , ada la jugak aku men hentam ja , huhu . tgok2 my result . OMG ! sukar jugak tok aku pecayai . huh ! biaqq benaqq ? tuu la klw da rezki tuh , rezki jugak kan , yee dak ? syukur la . milion tengs to umi & abah yg byak doakan,my siblinks :) , my beloved teacher yg mengajaq dari form1 till form3 .my pakwee yg byk bg semangat , huhu , my fren xpecially dak 3G yg mnyak tolong aku & spa2 lagi la yg telibat scara lgsong o tidak lgsong . tengs 4 everything . saya amat menghargainya :) . firstly , thniah bwat pkwe tershayangg , kami dlam kpel2 pon bolee skor taw , tuu la , jgan pndg rndah kat kpel ne , hehee . secondly, thniah bwat geng gedixx aku , azwa , tkah , nia & naemah , msa kat ostel dulu , kta gelak ja bnyak . tyme stdy plak , kta sembang ja POTPET POTPET,hehe . third , tahniah bwat membe2 skola rendah aku yg dpt result gempak , akmal alif(ak rendu hg)haha , hilmi , ahyad , faiz , amanina , atyn , naemah , fakhira , yuss , ain . thniah jugak bwat dak klas aku , 23 owg 8a n yg lewn erk ! n lastly congracts to all my fren ! yg dpt result kurg gempakk , don be sad yaw . SPM still ade , spm lg pnting & everything . pulon betoi2 , skor bnyak2 . SPM nnty yg nak menentukan sma ada kita ne teree ka tak . ye dak ? wow , dis year SMK SERI PERAK PARIT BUNTAR pecah tradisi . tahon kami paling rmai dpt 8A . 29 owg , huhu . 7a 1b , 12 owg , haha . bgga sat ! walopon aku tak tersenarai lam 29 owg tuh but im still hepy ouhh :) . i loveee u seri perak ! bgga pengetua kami , huhu ! 2010 is the best year in my life :) .

wajah-wajah cemerlang PMR :) congracts u all

ne student yg dpt 8A , 29 tuhh . lagi 3 owg tadee lam gmba . dowank dtg lmbt .

ne student yg dpt 7A 1B , suma 12 owg . 3 owg tadak lam gmba . g mna la kowank ? huhu. ak yg pkai baju itam pink tu , comey kan ? hahak.

inilah wajah kegembiraan akuh ! yg baju purple ne , bestfren aku , tkah owg pggil dya :)