jawab jgn tak jawab :)

jika kamu boleh tukar nama , kamu nak tukar nama apa ?
xnak la , nma aku da cukop sedapp ne , hehe


adakah kamu percaya cinta pandang pertama ?
xtawu la , x berani nak kata pape . kalaw da jodoh tu jodoh jugak 


benda gila yang kamu pernah lakukan ?
banyak , tapi paling aku ingat aku & kwn2 letak nila dalam kolah , lazt2 aku pon mandi kat situ gak . haha


kamu lebih suka bercakap atau menaip mesej ?
dua2 aku sukaa tp lebih suka becakap la sbb aku ne memg kuat becakap


pada 10 tahun yang akan datang , ape kamu rasa akan jadi pada kamu ?
ini semua ketentuan ALLAH , but aku beharap aku dah ada keja yg bagus & kehidupan yg baek la :))


laman web kegemaran kamu ?
oppkoz FACEBOOK.COM :)) 


apa kawan-kawan describe kamu ?
ramai orang kata aku peramah && heppy go lucky , gila2 cikit ! haha


perisa ais-krim kegemaran kamu ?
stoberi && coklet !


adakah kamu suka membaca ?
suka la jugak , tapi ikut buku gak . kalau mcm novel tu mintak maap bnyk2 nak bace :))


adakah kamu seorang yang open-minded ?
aku rasa kadang2 open , kdg2 tak tp lebey pada open kodd , coz owg selalu kata aku pendek tapi aku tak kesah pon, hehe :))


adakah kamu suka menilai seseorang ?
suka jugak la . lebih tepat aku suka kritik owg , tapi tak selalu okee


adakah kamu seorang yang mementingkan diri sendiri ?
kadang2 laa . semua orang kena SELLFISH kan


perkara yang tidak dapat kamu lupakan ?
telalu banyak ! tapi satu ne memg la , kena ligan gn anjing , HAHA .


apakah yang membuatkan kamu gembira,marah dan sedih ?
hepy : bila orang belanja aku something :)
marah : bila org x dengaq cakap aku , rsa cam nak sepak jea taw  ;[
sedih : bila orang marah aku , maki ke , tengking ke :(


antara bunga , gula-gula dan buku , mana kamu lebih suka ?
mesty la gula-gula :) , sbb dy sweet ! expecially LOLIPOP<33 :))


namakan satu ciri-ciri kamu yang orang lain tak tahu ?
sensitif ! 


cerita kartun kegemaran kamu ? 
buad msa skrg ne , fairly odd parents :) suka tgok watak timmy , hehe :))


apakah permintaan terbesar anda ?
aku nak bejaya dalam hidup && nak hidup bhgya 4ever gn owg yg aku cinta<3 :)) aminn.


senaraikan nama orang yang kamu sayang ?
ohh , telalu ramai la , tapi most lovely oppkoz my parents && my siblings :))
&& my sweetheart && my fwen yg aku kenal && penah jumpak la .