blog comot !

wahhh lamanya tak renovate blog ni. hihi. so inilah wajah baru blog gua yg comot neh. cantik tak ? cantik tak ? hihi. sory la kalau tak berapa sedap mata nak pndang. gua bukannye pndai sgt bab2 nak design blog neh. takat ne jea la yg mampu. kowt ade yg berkenan ke? haa boley lah tanya ye :) actually aku baru ja belajar buat header guna photoscape. hehe. so ini header buatan sendiri lahh. hihi. lepas ni insyaallah aku cube buat lg header yg lebih cunnn. aku masuk dunia blog neh da lama sejak dari aku form1. then bila aku msok ostel tak terurus dah blog aku. so aku decide nak delete lah. bnyak kaly gak aku buat delete buat delete. hehe. buang masa jea kan aku neh -,- so blog ne tahun 2011 punya. tp sgt jarang nak bukak apatah lg update :D tp aku taknak dah delete blog aku yg neh. insyaallah kali ni aku nak manfaatkan betul-betul blog ne :) kbyee. BLOG COMOT !