assalamualaikum..


26.3.2012/ISNIN/10.36 malam.


baru jea balek dari tusyen pizikk yg location nya hanya kat blakang rumah jea :) oke tetibe rajen nak update blog ne kan sbb malas nak stdy  mlam ne. hehe. bukan ape, malas nak serabut kan otak untok stdy and game. oke esok aku ade game netball. so malam ney nak rilek2 jea, hihi. bila rilek2, tade keja nak dibuat. so telintas la kat pkiran nak update blog yg besawang ney,hihi :)


alhamdulillah semua aktiviti bejalan gn lancar just penat ckit la. tiap2 petang ad training. penat :( okeoke. exam kali ne. hehe. gempak! alhamdulillah result menaik dan menaik dari tahun lepas pnya. baru nak ada kesedaran tahun ne. biasa la nak SPM kan, hihi. for this time, i got 6A 2B . oke why 8 jea? markah untok exam akaun tak dpat lagi sbb cegu tak abes semak lagi. she's buzyyy! :) tapi aku target A+ la untok akaun, hehe. okee yg B tu addmath gn pizikk. subjek favourite pulakk yg dpat B, hmm. redhaa jea :( pape pown aku besyukur sgt gn result aku. 


esok aku ade game netball. tapi esok under fif dulu lawan. km lawan lusaa. kami target dua2   kategori ne dapat johan tahun ney. hope tecapai la. final year la katakan, hihi. oukayy wishh us gudluckk taw. n gudluckk for my team. SMK SERI PERAK TEAM ! sentiasa di hadapan :) lovee u all. oke takat ney jea laa, nak pegi prepare for tomorrow. mood : excited :DD okeee bubyee :)