saddness :(

hello mr.blogger! lamanyaa aku tak updating blogg ney kerana kesibukan melampau batas,hak3.aku update blog ne pon atas permintaan seseowg yg aku benci, kui3. first story pasai 'merentas desa' , haha pecah rekod aku tadak no. msa form1 tak silap aku no8, form2 no7, form3 no 50 lebey kodd. thon ne tadak no. bangga sat! bukan apa, aku da cibek gn alya,latul,e'ah kami tamau lari, nak jalan ja smbil gosip. yelaa, BILA LAGI? saja nak luang msa gn dowank. cegu2 ramai dok tnya aku, awat tak lari? aku jwab 'saya da berat cegu' hehee. memalukan umah jea aku ni kan, ahahak. blablablaa, majlis pnyampaian hadiah pun tamat. suma owg blahh.

second story, kami hang out 4 da last tyme.sdeyhh :'( pagi tuh aku x mai skola. ptang tu gedik kluaq,hehee. first,km g round PB jaa. ak nak cark baju, tp suma huduh, =.= yg bebudak laki dok kalot lapaq2. dok tnya, bila nak p mkan? hahaa sbaq sat la. owg nak shopping lu. kui3. pastu km jalan la g secret recipe. ngeee~~jlan2 smbil snap pixca. elok ja smpai,km amik2 order, g pilih2 kek.nyummmyy! sedapp! km tukaq2 makanan.hehee, knyang sudaa! dak laki mkn kek ja, then dowank g smbong mkn berat kat yakin usaha cafe coz mkanan kat SR mahai. taklehh blahh betoi! haha. pastuh,km g pusing2 area situu. elok kul 6 lbeyh,km pun blahhh :)) best best best! rugi kerol xjoin,hak33!




ary ne lazt dak2 yg nak g boarding school kat SP.huhu,sdeyhh la.balek tuh suma pkat2 nanges :'( peluk2 smbil nanges. memg sdeyg sgt. tak sggop nak bepisah gn dowank. but me!!! ak tak nanges taw,,jgn egt ak tadee pasaan lak. ak memg sdeyh ya amat thap gaban tp air mata ak bekuuu sbb tu la ta ley nak kluaqq. tp seiyesss ak sebak gilaaa. tuhan jea yg tao cemna pasaan aku waktu tuh.oke2,lpas tuh km ramai2 g pdang. baling2 tepung. weeee~~ seiyess best :) enjoy sanad. sdeyh lam hepy (:( 



opss, wait! cita blum abes derr! ary ne official km hang out && jumpak 4 da last :'( ptg tuh km dtg kls,naa balot mejaa.lpas tuh,km g lepak kat gerai pak halim.cem tak cayaa ja, tu last km jmpak. lpas ney bla la plak boley jmpak!! sumpah sdeyhhh :'(((( huwaaaaaa.




dahh2, cukop la. penat aku menaip ney, jari guaa dah naek kebas der! esok aku updatee lagi new story yee. byeeee! enjoy reading :)